CALENDAR LOGO
Vintage Yellow
CATALOGUE LOGO
Striped

Online loyalty en incentives

Omzet verhoging door Loyalty

Het verhogen van uw omzet begint bij het maximale halen uit uw bestaande klanten. Terugkerende klanten die bovendien uw ambassadeurs zijn. Loyaliteit is te stimuleren. Door de juiste mix van beloningen en communicatie. Zodat uw klanten voor uw produkten of diensten blijven kiezen. Zodat uw verkopers de door u gewenste keuzes maken.

Sturing van de verkoop

Een loyalty programma geeft sturing aan uw verkoop. U geeft de richting aan. Het programma zorgt voor de juiste focus van uw verkopers. Richten zij zich op nieuwe produkten of meer op occassions? Is de focus deze maand een opgelopen voorraad? Met beloning en communicatie zorgen we à-la-minute voor taktische aanpassingen.

Kwalitatieve doelen bereiken

Loyalty gaat verder dan alleen de verkoop in aantallen of euro's. Beloon klanten of relaties ook voor het behalen van kwalitatieve doelen. Zo kunnen onderzoeksresultaten worden gekwantificeerd en beloond. Het effect is dat uw verkopers of relaties blijvend worden gestimuleerd om uw doelen te realiseren.

Gemotiveerd = Betrokken

Gemotiveerde mensen zijn betrokken mensen. Erkenning geven voor geleverde prestaties is meer dan de moeite waard. Immers gemotiveerde mensen zijn meer betrokken. Een grotere betrokkenheid levert loyale verkopers op en trouwe klanten. Bovendien zijn betrokken mensen eerder geneigd om u leads te leveren. Dat is dus win-win en daarmee is de circle rond.

Online loyalty, reizen, incentives & events

Bewezen tools in de marketing communicatiemix. Effectief om medewerkers, klanten en relaties te bedanken èn in de toekomst blijvend aan te zetten tot hogere prestaties.


Klanten

Peugeot Nederland nv
Citroën Financial Services
Peugeot Finance
Citroën Nederland
De Nederlandsche Bank
Koninklijke Auping
Agilent Technologies
Cadillac Europe
Deloitte
Renault Nederland
Mitsubishi Motors Nederland
Ford Nederland
Gassan Diamonds
Koninklijke Jongeneel
KPMG
Tele2 Nederland